Uppe med tuppen

Gick inte och la mig fullt så tidigt som jag hade tänkt mig i går och inte var det lätt att komma upp i morsen...men jag kom upp. Eftersom jag inte sprang igår så hade jag bestämt mig för att springa en runda på morgonkvisten istället. Det var segt och det var framförallt mörkt. Det vart i alla fall en runda tillslut, dock inte lika lång som vanligt utan ungefär tio minuter kortare men men.
Sedan vart det frukost och upptäcksfärd till främmande land. Främmande land = Gamla Lyckebyvägen. Skulle provsitta barnvakt hos några vänner. var typ nervös, men det gick hur bra som helst och roligt var det  också, så ska sitta igen på torsdag. Och eftersom jag ändå är uppe och igång tänker jag mig nu att jag ska slå in julklappar och kankse orkar jag vara så kreativ att jag skriver ett och annat julklappsrimm, den som lever får se.

Trevlig Lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0