Ser fram emot..

Finn en hel del jag ser fram emot kommande dag och vecka för den delen. Framförallt ska det vki super skönt att få sova i sin egen säng igen!!! Äntligen!!! Sängen här är alldeles för liten för mig, jag bara bökar omkring hela nätterna och sover jätte illa...aja vidare på listan vad jag ser fram emot.

Förutom att sova i sin egen säng blir det nog också skönt att komma hem. Men innan vi drar oss hemåt ser jag fram mot det sista timmarna i backen i morgon förmiddag/morgon, det ska bli riktigt kul.
Kommande vecka ser jag fram emot att öppna paketen som ligger under granenm träffa Sandra sötnosen och mysa skvallra och ha det bra, sedan nyår tillsammans med Sanna och co/. Och sist men inte minst förhopningsvis träffa Pluttis om han lyckas göra sig hemmastadd hos sin far än.

Glader men något slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0