Nyfiken

Sov som sagt hos Pluttis i natt. Sova vet jag dock inte om jag vill säga att jag gjorde så mycket, hade så jväal ont i huvudet hela natten så sov typ knappt någonting. Vi har i alla fall bytt julisar nu, eller tja vi bestämde oss ju för att öppna dem på julafton, mer spännanade så kankse. Han påstod att han inte var bra på att slå in paket, tycker i alla fall att det var jätte fint *ler*. Dock är jag nu så nyfiiken att jag spricker vad som är i paketet, framförallt för att han ville se min min....återstår att se.

NYFIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!


Kommentarer
Postat av: moster Annie:p

Hej..vart ska ni i fjällen?? vi ska upp till Idre:D

Åker på lördag morgon.



Puss puss



God JUL

Hälsa familjen.

2008-12-19 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0