Några peppande ord

Dagen började inget vidare, kändes lite jobbigt, men anyway det löste sig. Möttes av en trevlig överaskning när jag väntade på Tvären, TINA! trevligt, trevligt fick sällis ända till årstaberg, småsnackade lite och så där, bland annat om julklappar och vad som händer på nyår.

När jag väl anländer till skolan ber jag Carro öppna klassrummet, och i samma stund frågar hon hur det går för mig och jag svarar lite tveksamt, si så där och hon gav mig några riktigt peppande ord bara genom att säga att jag inte skulle ge upp! kändes bra.

Nu är dags att sätta i gång och plugga, ska se till att skriva klart om rasism idag, och göra lite research på specialidrott A också när jag är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0