Lite ändrade planer

Inget ont som inte har något gott med sig eller vad är det man brukar säga?
Igår sov jag länge länge och när jag vaknade och sedan typ halva dagen gått och jag får ett sms av Pluttis som inte kunde ses på Fredag, nej då ramlade min dag samman och humöret föll direkt.

I alla fall slutade dagen/kvällen prima tillslut. Kom iväg med mitt lagom stora paket till Cassandra trots att snöret gick sönder och paketet färgade av sig, för att jag var dränkt av regnet. Sedan vart det shopping med Sanna och Sverre i x antal timmar för att ÄNTLIGEN hitta julklapp till Pluttis nu är det bara att hålla tummarna på att han gillar den också., nervöst.
Sedan på sen sena kvällen sov jag hos Pluttis och det var lika mys som alltid om vi bortser från att han var tvungen att jävlas lite på morgonen, retsticka. Och förövrigt så ska han flytta till sin pappa lagom till jag kommer tillbaka från fjällen, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0