Lilla julafton

Eftersom vi åker till fjällen på lördag så passade mormor på att bjuda in oss till lilla julafton hos henne denna kväll, detta för att bli av med så månag stora paket som möjligt tills resan, men givetvis mest för stämningen skull. Och om jag ska vara ärlig så räknade jag med att det hela skulle bli katastrof men måste nog erkänna att jag hade helfel och det blev toppen, hela familjen var samlad, god mat och framförallt skrattade vi och hade kul tillsammans, kanon!

Och som pricken över i fick jag av mormor allt jag önskat mig nämligen, en super gullig och varm pyjamas, likaså sockor ( allt i rosa!) tre par olikfärgade örhängen, tipp topp.

p.s
Julkvällen avslutades tillsammans med syster, för mycket onyttigheter och Grinchen såklart, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0