Låååååång helg

Var som sagt uppe med tuppen i lördags och sedan efter det har det bara varit full rulle. Sent på lördagskvällen då nattpersonalen hunnit komma ringde telefonen och det ena ledde till det andra och så vart det även en låååååång riktigt lååååång söndag på jobbet då jag jobbade dubbel halv åtta på morgongen till cirkus halv tio på kvällen.
Det är tur att det i alla fall är rolig människor på jobbet...hehe. Trots att man klagar en hel del om både det ena och det femte så är det ju faktiskt trevligt och gosigt på jobbet för det mesta. Nu ligger jag här och fötterna värker en gnutta men framförallt känner jag mig stressad då jag försöker få veckan att gå ihop...

Vad händer i veckan med en del frågetecken...`?!

Måndag - Jobb och julklappsshopping + slå in julklappar
Tisdag - Lämna och Hämta lillebror på träning + egen träning
Onsdag - Träffa Sanna, bak plus julklappar(?)
Torsdag - Barnvakt
Fredag - Pluttis (?)
Lördag - Packning + Sälen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0