Killar släng er i väggen

Idag var det tjejdag/kväll som gällde med bästaste Sandra. Har längat i flera dagar nu att denna dag skulle komma, haha knas. Men i alla fall efter ett och annat missöde, så kom vi båda tillslut till Skärholmen där vår dag började med god mat. Då vi kom fram till att det var bättre att äta än att dö. Efter att vi fått mat i magen sprang vi runt i Skäris i hopp om att hitta en snygg outfit till morgondagen, vilket jag måste säga inte var det lättaste. Från affär till affär och det verkar helt enkelt som att det bästa var utplockat, ingen lycka där inte. Shoppingen slutade tillsisit lyckligt för min del då jag hittade tre par skor, där ibland uggisar som jag så länge dreglat över, så inköpen vart ett linne på H&M som jag troligen kommer lämna tillbaka och tre par skor, alltid något.


 Stötte på en och annan främling i Skäris också, bland annat Sanna och Maddis. Det bästa inköpet vart ändå oc-boxen som Sandra köpte och som vi sedan begav oss hem till henne och titta på och mysa såklart. TIll detta blev det godis, ben and jerrys som jag åt för första gången i mitt liv och faktikst blev lite småkär i såklart, godis cola och andra godsaker, och pricken över en en jävla massa gossip. En mysig dag för bara oss, detta gör vi om snart gumman :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0