Julklappsshopping och pyssel

Lördagen fick jag stiga upp tidigt eller det var i alla fall meningen, men med tanke på gårdagens tidiga bedtime så vart det kankse inte riktigt så. Kom dock upp till sist för att först ge mig hem och för att sedan göra mig i ordning för skäris och julklappsshopping tillsammans med Sannisen.  Det vart lite stressigt på slutet eftersom jag skulle hem senare och pyssla med några vänner, men alla julklappar förutom Pluttis är nu avklarade.

På eftermidagen´/kvällen vart det pyssel med familjen O. och barndomsvännen Tess. Det vart ett och annat plockande. jag och syster gjorde smycken, det var väl kul men också jobbigt. De andra gjorde typ julkort. Sedan bjöds det på Tacos och stjärnor på is final och där efter en dokumunetär om Britney Spears liv, som jag nog vill säga vara mer än intressant, look and learn, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0