Julavslutning och en och annan oväntad händelse

Idag var det dags för den årliga julavslutningen....i skolan så klart. Trodde jag försovit mig rejält då jag låg och drog mig ett bra tag i sängen men hann faktiskt i tid, vilket bara händer någon gång om året ;) i alla fall..
Årlig julavslutning innebär också årliga avslutningslekar, och tyvärr vann inte mitt lag i år heller, men det var mysigt i alla fall. Sedan fick alla en varsin julklapp av Henke som jag eller tja vi inte fick nämna vad det var, så jag är tyst.

Efter allt detta bestämde vi oss, jag Sandra, Andreas och Robin för att dra till stan och till en början fika men sedna vart det kolla i en och annan affär, och tillsut vart det inte fika utan lunch på Max, där Andreas skulle ragg på en och annan tjej så att tretton skulle bli femton, skämt och sido. Vi träffade också på en mystiskt fyllo som skulle ge Andreas gratis stryk för att jag sa att Andreas var ett klantarsel...haha ja det var nog mest roligt om man var med men i alla fall.

Hoppas vi ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0