Julafton!

Igår var det ÄNTLIGEN julafton till min stora lycka. Min julafton firades då givetvis här uppe i fjällen tillsammans med familjen. Satte på mig mina underbara sockor som jag fått av mormor på lilla julafton och sedan gick jag upp och åt frukost. Efter frukosten väntade backarna. Dock bjöd inte backarna på det jag hade förväntat mig just denna dag och det blåste motvind, vilket innebar att jag gav upp efter knappa fyra åk och gick hem = somnade i soffan!

Sedan den självklara svenska Kalle på tv:n och hela familjen i soffan, som hör julen till så att säga. Därefter anlände en liten nisse , tomtenisse alltså, nämligen min lillebror och det delades ut julisar. Många fina klappar och fler väntar hemma si Stockholm under granen. Sedan bjöds på julbord på wärdshuset, som också blev det första julbord där jag för en gångs skull ätiit lagom mycket, haha. Det var nog det hela...så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0