Håller på att bli sjuk?

Tror jag håller på att bli sjuk och det suger så här innan jul.
I måndags somnade jag fån pluggandet med papprena på golvet och igår somnade jag från tv redan vid nio, vad är detta? Plus att  jag har ständigt ont i huvudet, blää. Verkar inte bättre än att jag håller på att bli sjuk.

I dag är det onsdag och jag valde att stanna hemma och pugga så ska strax sätta igång. Svårt att komma upp i morse trots att jag somnade tidigt igår. Hoppas även att Cassandra inte för sur för att jag somnade i från vårat projekt men var så sjukt trött. Förlåt vännen.

Fick ett oväntat sms av Pluttis här om kvällen, så ska troligtvis träffa honom ikväll också, blir mys. Skulle vilja julbaka, eller göra kolor som vi gjorde förra julen, men men drömma är tillåtet och som sagt det blir mys oavsett. Förövrigt är det nu bara två veckor kvar till julafton, så idag ska jag även slå in mina juklappar och fortsätta klura på vad Pluttis ska få.

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0