Got a lot on my mind

Vet inte om det var fel eller rätt men har i alla fall skickat iväg ett mejl till Lisa ihop om att kunna prata lite. Stackarn har väl fullt upp så här innan jul, och som grädden på toppen kommer då jag, aja gjort är gjort och förhoppningvis löser det sig.

Det är inte det att jag inte mår bra just nu, jag känner mig faktikst ganksa tillfreds med livet. Men på samma gång så känner jag mig lite utom mitt eget skal, jag försöker leva varje dag och vara positiv, vilket jag hitintills tycker jag lyckas ganksa bra med och är stolt över, men vad hände med alla känslor? Vart tog dem vägen? det är som de är som bortblåsta. Förvirringen är total...

Har fortfarande inte kommit igång med pluggandet...suck. Saknar Sandra faktiskt och vårt flumm men om några timmar så får jag skratta, ser jag fram emot. tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0