Glöggmys

Igår kväll vart en lugn och mysig kväll. Planen var att jag skulle ut och springa, men kan inte påstå att jag hade någon större lust med tanke på att när jag tittade ut genom fönstret så öste regnet ner, trist och hur kall och blöt skulle jag inte bli? Låter väl som en annan dålig ursäkt men vart i alla fall inget av det.

Vid sex tiden någon gång kom resten av familjen hem, det blev middag och sedan begav vi oss till familjen Olsson på glöggmys. Även familjen Johanssson var där. Det var verkligen toppen att träffa alla igen, det var vädligt länge sedan sist. Måste dock säga att jag inte vet om jag är så mycket för glögg,men pepparkakorna var i alla fall bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0