Flummigt värre

Något segt att komma upp idag, kom till skolan först vid halv tolv skulle jag gissa på och har ännu inte börjat plugga, segt! Sov hoss Pärlan i natt och innan dess så sov jag hos plutten och innan dess Pärlan och så vidare, så min mor är något irriterad för jag inte har sovit hemma på hela veckan, men men.  Har väl nästintill lovat att sova hemma ikväll, dens om lever får se.

Idag är jag i alla fall sjukt glad, sitter i skolan just nu som sagt, flummar järnet med Sandra hur härligt som helst, vi har bara så sjukt jävla kul, me like. Så här kan det gärna få fortsätta resten av terminen och nästa termin med, hihi. Jag älskar att vara glad det är det bästa som finns :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fia, vi ska skratta oss igenom sista terminen, right? :) <3

2008-12-05 @ 16:52:14
URL: http://densandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0