En hälsning från fjällen..

Nu är det jul igen, nu är det jul igen...okej inte riktigt än, två dagar kvar!
I alla fall nu är jag i fjällen med familjen. Resan hit gick snabbt och bra, det enda jag skulle vilja klaga på är att det var jävligt trångt i bilen med all packning, får nog vara tacksam att jag sova största delen av bilfärden, så skööönt.

Nu är vi inne på vår andra snart tredje dag. Det finns gott om snö och det är vitt i och princip överallt, riktig vinter och lagom kallt, dock måste jag nog få klaga på att det blåser som bara den, vilket gör det svårt att åka. Trots detta har både jag och systet testat våra nya brädor och det går tro det eller ej riktigt bra för mig att åka, hääärligt. Nu ska jag joína de andra vid tv och äta lite ost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0