Dåligt samvete

Om det var kaos igår så känns det som det är lika mycket kaos idag, fan jag orkar inte. Det gör så ont att känna, så försöker låta bli men det gör ju bara ännu mer ont när jag inte känner något, eller när jag försöker förtränga det som gör ont.  *suck*

Lisa kom nyss förbi, då jag bette henne om en pratstund då jag känner att det finns så mycket i mitt huvud just nu. Och vet dessutom att hon har fullt upp, men när hon satte sig här och hon fanns här så försvann de där orden, för jag orkar inte och vill inte känna efter. Jag är för rädd för att känna smärta och har för mycket stolhet för att gråta och visa mig svag. Pricken över i så var jag ju inte på dansen i tisdags så Annie hade skrivit till mig på Fb och undrat hur det var med mig.Sjukt dåligt smavete, vet inte vad jag ska säga eller göra? Fuck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0