Total makeover

Sitter hemma hos bästa kompisen och ängel, världens bästa tjej Cassandra. Just nu är jag kritvit i hela ansiktet och det bränner lite fint, för vi har nämligen satt på oss en varsin ansiktsmask. Min var Jordgubb och hennes var Kaktus.

Som jag skrev tidigare skulle jag hinna med bussen för att ta mig till Haninge C med tid för klippning, jag hann faktiskt hade till och med marginal. Skit nervös vart jag när jag satt där och väntade på min tur, dessutom väl medveten om att Cassandra var och hämtade min bror, som varken kan sitta stilla eller var tyst ( dock är han ändå världens gulligaste!)

Hur som makeovern tog cirka två timmar och gick på tusen kronor, men det var det helt klart värt. För det första jag unnar mig själv inte ofta att se bra ut...inte på det sättet, för det andra...unegfär samma sak...jag var värd det ! Det blev många centimeter kortare och dessutom färgat. nice , nice .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0