Tillbaka till verkligheten...

Jupp idag började skolan efter 10 veckors...ledighet, eller för min del jobb.
Självklart var jag trött i morse trots att vi började klockan tio var jag tvungen att skippa frukosten för att jag låg kvar för länge i sängen. Väl framme vid skolan kramades jag sönder av klasskompisarna som jag inte sett skymten av på hela sommaren. Den enda kontakt man haft är väl ett litet sms då och då. Och återseendet av favvoläraren Lisa var självklart underbart, en stor kram och ett snällt leende!

Efter några timmars lidande, rundvandringr( på nyombyggda/utbyggda skolan) och en värld av virr varr fick jag äntligen åka hem för att träffa min ängel.
Skolan är inget för mig...har jag då kommit fram till för femtielfte gången, men och andra sidan sista året, kör bara kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0