Omtyckt på jobbet

Som jag skrivit tidigare har jag jobbat hela sommaren på ett äldreboende i Nacka. Nu när jag i veckan ( detta är min sista vecka på jobbet) nämnde att jag skulle börja skolan igen, verkade många både förvånade och ledsna/besvikna.

Många har nu också kommit tillbaka från semestern, härligt att se dem igen. Många av dem har gett beröm och tyckt att jag varit duktig, och många kramar har man fått och folk undrar hur man mår, på så sätt måste jag ju säga att jag känner mig omtyckt. När personalen vill att man ska komma och hälsa på och damen på nittio år som är helt klar i huvudet nästan får tårar i ögonen när hon hör att jag ska börja plugga igen. Det är svårt att förstå, men då måste manju bara vara lite omtyckt i alla fall?

Kommer känna stor saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0