oförskämt eller mänskligt?

Min bästa vän messar från Skåne och frågar " tror du mig när jag säger att jag har hittat din drömtröja?" Tja vad svarar man på det? Jag menar jag litar ju på henne. Några sms senare inser jag att det nog var fel svar :P Hon hade redan köpt tröjan och ville ge den till mig för gullig som hon är!

Dock allt eftersom dyker det upp att det kostade 250 kronor....

Är det oförskämt och tycka att detta är för mycket och att man vill betala? Jag menar när jag tänker på saken är det ju kankse en förnedring mot personen i fråga som faktikst vill ge dig något, men på samma gång känns det mänskligt att fråga/vilja betala när summan ligger på det belopp den faktikst gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0