Man blir som man umgås...

Torrhumor på jobbet? Tja det var nog ett av de få saker jag inte förstod mig på i början av sommaren. Men vad kan mans äga efter ex antal veckor( hela sommaren) på de äldreboende med de kolleggor av bästa slag som jag faktikst har så börjar jag fatta grejen.

För att förklara saken lite bättre...
Jag jobbar på ett äldreboende, vilket i mellan åt innebär att man faktikst inte får det roligare än vad man gör det. I går till exempel så gick först Kristofter runt och drog skämt som "bajs i sjärten" och vilket djur i djugel är snabbast och så vidare, men det var inte de roligaste. Nej jag hör någon som som tjoar från andra sidan ...jag viker mig ju nästan av skratt, då tokan har satt på sig en blöja utan på kläderna, tja kankse inte låter så roligt för er som inte var där, men det var skoj iaf. Han såg ut som en förvuxen bebis typ. torr humor som sagt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0