Fyllesanningar

Med lite sprit pratar även den mest pryda!
Som de flesta av oss säkert redan känner till vågar man mer med lite sprit i kroppen...
I vanliga fall brukar jag vara den som lyckas slänga i väg ett och annat olämpligt fyllesms, men i natt var det faktikst jag som fick, trott eller ej fylle sms, och inte från vem som helst utan från Paddan :P

Smset var ett svar på ett tidigare sms som jag skickat i väg opch undrat om han saknat mig och sedan hur mycket.

Sms ett : "Mycket. Dock e jag jävla full. Hoppas jag god vacker dig! (Det skall stå "väcker dig") Massa kyssar saknar dig"

Sms två: "Kankse kankse dags att sova nu kankse:P hoppas jag inte väckte dig. Massa kyssar hoppas du sover gott . Love!"

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0