Fest med buller och bång

Idag var det fest på jobbet, då Henry fyllde nittio år. Vi kom med frukost och sjöng på morgonen sedan vart det rejkäl fest på eftermiddagen då anhöriga och trubadur dök upp. Musiken uppskattades av stora som små, och de som kunde tog en sväng om oc verkade mycket mycket nöjda. Jag kände mig dock mest trött idag tråkigt nog, men och andra sidan hade vi/jag kul ändå. Vi hade dukat fint med näckros servetter som vi hade vikt och sedan kom de fina stora och framförallt goda tårtor, Firande ledde till att jag stannade på jobbet en timma extra för att inte missa något. För övrigt var jag så buisg att jag snodde marsipanrosen på tårtan men oj vilken lycka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0