Engagemang och omtsällning

Tjejverkstan...jupp det är ett nytt projekt i mitt liv, inte mitt projekt, men ett projekt som jag nog tror jag blivit en del av. Anyway var där med en vän idag och var lagom kreativ. Meningen med projektet är typ något i stil med en samlingsplats för tjejer typ, där man kan komma och slappa, läsa läxor, prata, få stöd och bara vara.

Perojektet  är nystartat sedan några månader tillbaka och nu till hösten finns mycket att göra...bland annat ska ett cafe sättas i gång, vilket ja då fick den fina snilleblixten att mina mamma skulle  vara en del av. Jag råkar nämligen veta att min mor vantrivs på sitt jobb och längtar efter något mer. Vore  perfekt om hon kunde vara projektledare  för det här lilla cafet!

 Jobbar på det och hoppas på framgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0