Bästa vännens dag...

Dags för en uppdate...
I söndags fyllde bästa vännen C. nitton och jag kände för att köra på stort och göra en hel kväll i hennes namn:)
Det vartr lite krångligt men lyckat tycker jag allt. Det bjöds på bio, BÄSTA filmen sex and the city ( NY om ett år gumman!!) sedan vart det en redig middag på pizza hut, mums filibaba, och sist men inte minst NIVÅ 22 vårat favvohak.

På Nivå vart vi uppraggade av några riktigt sliskiga och dumdristiga killar, var av en trodde att han kunde få mig på fall genom att förlämpa mig hela kvällen, killar suck säger jag bara...
bartenderna var iaf och kommer alltid att vara BÄST, i'm in love with him...trrots atrt han typ är femtio men i alla fall.  Fick en kram och så var han verkligen super hela kvällen, han har humor han.
Galen kväll...eller vad säger du gumman?


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar filmen, längtar tills den kommer på dvd :)

2008-08-26 @ 23:08:14
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0