Barn på nytt, eller?

Nej tror jag börjar bli gammal...redan vid 19 års ålder den du. Satt barnvakt, eller bästa vännen satt barnvakt åt sötan och jag gled med på ett bananskal typ. Hur som helst kom det sig att vi drog till eriksadalsbadet en sväng, äventyrsbadet. Sist jag var där...minns jag knappt, jo visst fan då höll jag på att bli dränkt, illa illa. Hur som ...förr på den gamla goda tiden, då man hånglade i poolen och tja resten vet ni säkert själva...

Anyway på den tiden fick man bara bada tre timmar och då tyckte man det var lite, men nu var jag slut efter tja vad kan det ha vart? en och en halvtimme, gammal? ...Antingen det eller så är man helt enkelt inte lika road längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0