Barn är underbara!

Lördag och jag sitter barnvakt tillsammans med bästa kompisen C. hemma hos hennes mor. 
Hon har alltså två små rara töser, en på tre år och en på nio månader (?).

I alla fall så sitter jag och ritar lite fint tillsammans med treåringen och plötsligt säger hon högt och tyldigt " jag älskar dig". Jag tittar undrade på henne och hon säger det igen och en gång tillsist tittr hon stolt på mig och säger "jag älskar dig Fia", Så otroligt söt. Tro mig jag älskar henne också och blir nästan rörd till tårar.

Inte nog med detta, när jag skulle natta den lilla gullungen, tja dåberättar hon att det finns plats brevid henne i hennes säng och att där ska jag sova, sööööööööt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0