Avund

Vet inte riktigt hur jag ska sluta eller börja detta inlägg, men vi ger det ett försök...

Men har ni någon gång upåplvet att ni är rädd att missa något? Alltså med att missa något menar jag mest att man vill vara överallt, men man är ju faktikst inte mer än människa. Den där ständiga undran av vad som händer när man inte är med? ....kankse kankse finns det iaf någon som känner som jag. Jag menar man undrar ju vad kompisen säger om mig till någon annan kompis, eller vad de skrattar åt när jag inte är med? då menar jag inte åt mig men vad som roar dem liksom.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vet precis hur du känner! Kände mig alltid så förut, så fort jag lät bli att gå på en fest eller nåt sånt... Men nu har jag insett att poängen är att ha det grymmt där man är, inte där man inte är =D

2008-08-17 @ 14:12:25
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0