080808- stort litet eller mitt i mellan?

Tja jag antar att det flesta redan bloggat om denna härliga dag ( hör min halft inorniska ton). Iaf för min del var denna dagen /kvällen inte den mest lyckade. Sedan tycker jag alltid det känns som att media alltid ska stora upp saker och sedan är / blir det till ingenting bara därför i och med att förväntnigarna växer.
 
Hur som helst först och främst stureplan är inte min grej.  Vi checkade självklart in den stora festen, elleer snarare drog oss rakt igenom folkmassan, (vilket kändes som att vara på rockkonstert). Stämingen var helt klart härlig, men det var för mycket folk. Det hela slutade med att jag ramlade två gånger var av en i en vattenpöl . Där efter dog partstämingen och alla ville bara hem. Det bästa med 080808 var jobbet, middag med syrran bror och mor på tacobar och några härliga timmar i kungsträdgården även dessa med mamma , bror och tillkommen bästa vän sanna. Slutligen det blir ett mitt i mellan för min del...

Pusss och gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0